Autor |
Wiadomość |
Linkink |
Wysłany: Śro 12:56, 26 Kwi 2006 Temat postu: |
|
Pomieszczenie
Imię Osłona
Podobnie jak szkolenie chłopców w sali treningowej, tutaj ma miejsce także trening obrońców - ochroniarzy. Z reguły oni pozostają zawsze w domu i bronią Twoich budynków przed nieprzyjacielem. Jeżeli cała banda jest właśnie w domu, to ich współpraca jest bez problemowa.
Punkty na każdy poziom 45
Jednostka
Imię Tajny pracownik
Podstawowy Aktualny
Wartość ataku 15 15
Indeks obron 15 15
Ten człowiek nie jest zbyt wprawnym żołnierzem, ale do skupienia na sobie ognia wroga wystarczy. Za niewielka oplata bedzie bronil budynku i kiedy tylko zauważy wroga, zaatakuje.
Punkty 4
Wymagania -
Bonus natarcia Walka wręcz
Premia obronna Walka wręcz
Z powrotem |
|
|
Linkink |
Wysłany: Nie 9:22, 23 Kwi 2006 Temat postu: |
|
Pomieszczenie
Imię Magazyn broni
Broń ,której nie zużywasz w danym momencie jest automatycznie składowana w magazynach. Dodatkowo jest ona bezpieczna przed wrogiem.
Punkty na każdy poziom 12
Pomieszczenie
Imię Magazyn amunicji
Magazyn przechowuje dla Ciebie nie potrzebną w danej chwili amunicję. Dodatkowo jest zabezpieczona do określonej liczby przed wrogim atakiem.
Punkty na każdy poziom 18 |
|
|
Linkink |
Wysłany: Sob 18:52, 22 Kwi 2006 Temat postu: |
|
Jednostka
Imię Opryszek
Podstawowy Aktualny
Wartość ataku 8 9
Indeks obron 6 6
Nośność ładunkowa 400 400
Szybkość 2.000 2.200
Płace 1
Opryszek jest bardzej opanowany niż pijak, w końcu przydaje się trzeźwość umysłu, spowodowana brakiem kilku promilów we krwi. Jeżeli chodzi o swoje umiejętności, to nadal daleko mu do ideału.
Punkty 6
Wymagania Sciąganie haraczy (2)
Bonus natarcia Sciąganie haraczy
Premia obronna Sciąganie haraczy
Patrol
Z powrotem
B: 500 A: 800 Trwanie: 00:26:40
Jednostka
Imię Pijak
Podstawowy Aktualny
Wartość ataku 5 5
Indeks obron 5 5
Nośność ładunkowa 200 200
Szybkość 1.600 1.760
Płace 1
Pijacy to prości i naiwni ludzie, ktróych los zepchnął na margines spoleczeństwa. Mimo wszytko nie odpuścili by szansy by sponiewierać wrogów. W stadzie są oni bardzo niebezpieczni i napewno odstraszą niejednego wroga.
Punkty 6
Wymagania -
Bonus natarcia -
Premia obronna -
Z powrotem
Jednostka
Imię Posłaniec
Podstawowy Aktualny
Wartość ataku 4 4
Indeks obron 6 6
Nośność ładunkowa 10.000 10.000
Szybkość 2.400 2.640
Płace 5
Posłaniec jest jednoską cywilną, która zajmuję się transportem rożnego rodzaju towarów. Zdecydowanie lepiej będzie nie wykorzystywać go w walce.
Punkty 9
Wymagania -
Bonus natarcia Walka wręcz
Premia obronna Ochrona
Z powrotem |
|
|
Linkink |
Wysłany: Pią 19:28, 21 Kwi 2006 Temat postu: Budynki i jednostki |
|
Na początku nie masz udostępnionych wszystkich budyków, nie znasz ich opisów, oraz ile czego dają, lub mają. Tu to będzie pokazane. Na początek pisze pijaka,posłańca, terningi oraz magazyn amunicji
Pijak
Pijacy to prości i naiwni ludzie, ktróych los zepchnął na margines spoleczeństwa. Mimo wszytko nie odpuścili by szansy by sponiewierać wrogów. W stadzie są oni bardzo niebezpieczni i napewno odstraszą niejednego wroga.
B: 200 A: 1.000 Trwanie: 00:23:20
Posłaniec
Posłaniec jest jednoską cywilną, która zajmuję się transportem rożnego rodzaju towarów. Zdecydowanie lepiej będzie nie wykorzystywać go w walce.
B: 300 A: 100 D: 1.000 Trwanie: 01:00:00
Marszruta
Twoi chłopcy potrzebują tego treningu, aby szybciej docierać do miejsca przeznaczenia. Nauczą się tu cichego przemieszczania, planowania tras i podchodzenia celu w sposób nie wzbudzajacy podejrzeń, aby wykonać swoje zadanie szybko i efektywnie.
B: 2.000 A: 4.800 Trwanie: 02:13:20 -
Sciąganie haraczy
Ten trening pozwala na lepsze zabezpieczenie Twoich wpływow - a zatem i pieniedzy! - przed wrogami.
B: 4.000 A: 8.000 Trwanie: 03:20:00 1:47:24
Zdobywanie informacji
Tu można nauczyć chlopców sztuki wywiadu. Z użyciem dobrze wytrenowanych szpiegów, możesz zdobyć obszerne informacje na temat swoich wrogów.
B: 500 A: 500 D: 300 Trwanie: 01:10:00 -
Patrol
Ta umiejetność znacznie wpływa na zdolności defensywne, zarówno Twojego gangu, jak i budynków. Im wyższy poziom, tym efektywniej chłopcy będą odpierać ataki.
B: 1.000 A: 4.000 D: 1.000 Trwanie: 01:06:40 |
|
|